2014. január 23., csütörtök

Kritika #2


Kinézet: Akkor kezdjük a fejléccel. Szép, de a címet alig lehet kiolvasni. Illik a háttérhez ami jó. A betűtípus túl egyszerű, olyan semmilyen. És elég kis méretű betűkkel van írva, így aki nem lát rendesen, nem tudja elolvasni. A moduloknál a "Rendszeres olvasóim"-at feljebb raknám. Az oldalakat (Főoldal, stb.) fölulre raknám, mert aki telefonról nézi a blogot rá kell mennie az internetes verzióra hogy megtudja nézni "A történet szereplői"-t.
10/7.5

Történet: (Mivel még csak egy rész van, nem tudok sokat írni róla.)Nagyon összeszedetten írsz. Bő a szókincsed és nagyon szépen formálod a mondatokat. Helyesírási hibát nem találtam benne, csak egy elírást. ("A Washingtoni Harvard egyetemen diplomatának tanultam és szabadidőmben Nemzetközi kapcsolatok előadásokat hallgattam.") 
10/9

2 megjegyzés:

  1. Kedves Miss Abbie, köszönöm, hogy szóltál és még inkább azt, hogy megírtad a kritikát. :) Hálás vagyok, hogy ilyen őszintén leírtad a véleményedet és, hogy mind ezt teljes mértékig építőjelleggel tetted.
    Tökéletesen tudatában vagyok annak, hogy még van min fejlődnöm és ebben te is hatalmasat segítettél most nekem.
    Ahogy tudok javítok a hibáimon, mind a kinézet, mind pedig az írás terén.
    Annak viszont rettentően örülök, hogy ennyire tetszik neked az írásmódom, hiszen mindig törekszem arra, hogy minél jobb legyen. :)

    Még egyszer köszönöm, hogy megírtad a véleményedet a blogomról.
    Xx, Ellie Roberts.

    VálaszTörlés